Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 04, 2006

???????

Τα πράγματα είναι περίεργα... Τα πράγματα αλλάζουν... Μετακομίζω, επιτέλους. Δίνω και ένα μάθημα σήμερα. @@ σιγά μην έχω διαβάσει. Δεν με απασχολεί καθόλου. Τελειώνω σιγά σιγά. Και ας μη το περάσω δεν με απασχολεί, έχω ακόμα άλλες δύο ευκαιρίες... Μέχρι και οι μουσικές μου προτιμήσεις άλλαξαν... Ακούω Jazz, Dianne Reeves από το soundtrack του Good Night, and Good Luck. Άψογο. Τα κομμάτια που μου αρέσουν αρκετά είναι τα παρακάτω:


Τα περισσότερα κομμάτια είναι διασκευές από Franky. Το λίνκ της ταινίας για το IMDB είναι το παρακάτω:

Χάσαμε και εχθές... Δεν πειράζει παιδιά. Μας δώσατε την ψυχή σας. Ραντεβού με τους Ισπανούς στον επόμενο τελικό του EuroBasket μέσα στο σπίτι τους, του χρόνου.

Αυτά,
Good Day, and Good Luck...

3 Comments:

At 5:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν το πιστεύω..Είδα την ταινία την Πέμπτη και κυριολεκτικά ΛΑΤΡΕΨΑ τη μουσική της,τόσο που το Σάββατο πήγα στα Μετρόπολις για το soundtrack,το οποίο όμως ήταν πιο ακριβό απ'όσο νόμιζα οπότε και δεν πήρα..Γενικά έχω κολλήσει με τη τζαζ τελευταία..Diana Krall,Silje Nergaard,Norah Jones..

 
At 3:11 μ.μ., Blogger Nathalie said...

H Justelene είμαι..Αν πας στο profile έχει το e-mail μου..Χίλια ευχαριστώ!

 
At 4:32 μ.μ., Blogger nkaminakis said...

Bre Nathalie??
sto profile sou sto blogspot den exei mail. kai epsa3a kai sto wordpress kai de vrika prama...
anyway.. steile mou mail sto rockedout@gmail.com na synnenoh0oume..

aleo aleo...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home