Παρασκευή, Αυγούστου 04, 2006

Doctor, Doctor, Please!!!!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!
Το τελευταίο καιρό εν είμαι καλά. Στοιχεία:
1) Μια κρύο, μια ζέστη..... ενθουσιασμός από το πουθένα και μετά ανώμαλη προσγείωση.
2) Για πρώτη φορά στα χρονικά, για όσο καιρό δουλεύω, δεν με απασχολούν οι διακοπές. Περίεργο πράγμα. Δεν τις σκεύτομαι. Δεν με νοιάζει.
3) Επίσης δεν έχω ουτέ μια όρεξη να φάω πράμα. Μα πράμα. Ποιος? Εγώ που από τότε που με θυμάμαι, είμαι ένας απίστευτος γλυκατζής-λιχούδης.
4) Το χειρώτερο: ξεχνιέμαι στη δουλεία. ΕΕΕ!!! είπαμε.. να μην το παρακάνουμε.. μόλις πάει Sixteen Hundrend Fifty Nine σημάνει γενικός συναργερμός. Ας είναι καλά ο συνάδελφος από δίπλα που έχει βάλει alert την συγκεκριμένη ώρα στο κινητό του.

Ζητάω βοήθεια αγαπητοί μου. Το ίδιο και οι UFO με το κομμάτι τους "Doctor Doctor".

Γιατρέ μου??? Θα ζήσω???