Κυριακή, Αυγούστου 27, 2006

Back in Black

Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην γράψω ούτε μια λέξη στο blog για όσο διάστημα είμαι σε διακοπές. Έτσι ρε παιδί μου. Προσπαθώ να βάζω στοιχήματα με τον εαυτό μου, μπας και τα κερδίσω. Και καλά. Όχι πως τα κερδίζω όλα. Μη λέμε και μαλακίες. Τώρα τελευταία όμως έχω κερδίσει μερικά, έχω χάσει όμως αρκετά. Δεν γαμιέται κιόλας. Τι σκατά? Πάντα θα κερδίζουμε? Όχι! Προσπαθούμε όμως μέχρι τέλους. Και άμα δεν τα καταφέρουμε, τουλάχιστον μένουμε με την προσπάθεια. Κάτι μένει και από αυτό. Στεναχωρήθηκα πολύ από κάποιους ανθρώπους. Δεν το περίμενα έτσι. Στο τέλος μένει μόνο πίκρα. Καμία κακία. Ούτε θα ρωτήσω, "γιατί". Δε γουστάρω.

Back in Black στη δουλειά σήμερα. Δεν γαμιέται κιόλας. Μόνο που βλέπεις τους συναδέλφους σου πίσω φτάνει και να προσαρμοστούμε στους ρυθμούς της δουλειάς.

Απολογισμός διακοπών??? Βουτιές δεν κάναμε... δεν είχα παρέα γμτ... μπανάκια κάναμε όμως... αρκετά. Ρακέτες πολλές, εκδρομούλες από δω και από κει, γάμοι, χοροί, ξενύχτια μέχρι το πρωϊ, τέτοια πράγματα, ωραία πράματα. Αν εξαιρέσεις την πίκρα, οι διακοπές, πήγαν σχεδόν καλά. Τουλάχιστον ηρέμησα... Όλα καλά.

De Puta Madre!!!

4 Comments:

At 11:37 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αν σου πω ότι μέχρι και οι διακοπές μας μοιάζουνε..Καλημέρα και υπομονή..Κι εγλω ξεκινάω φροντιστήριο όπου να'ναι!..

 
At 11:50 π.μ., Blogger nkaminakis said...

Fine, Just fine...
και οι διακοπές μας??? Εγώ Κρήτη, Holystone και Χανιά, εσύ Σαντορίνη.
Ωραία πράματα, όμορφα...

 
At 1:13 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

>Απολογισμός διακοπών??? Βουτιές >δεν κάναμε... δεν είχα παρέα >γμτ... μπανάκια κάναμε όμως... >αρκετά. Ρακέτες πολλές, >εκδρομούλες από δω και από κει, >γάμοι, χοροί, ξενύχτια μέχρι το >πρωϊ, τέτοια πράγματα, ωραία >πράματα. Αν εξαιρέσεις την πίκρα, >οι διακοπές, πήγαν σχεδόν >καλά. .Τουλάχιστον ηρέμησα... Όλα >καλά.

Άνετα το έγραφα εγώ αυτό..Κι εγώ ηρέμησα αλλά με το που γύρισα..

 
At 1:50 μ.μ., Blogger nkaminakis said...

Δεν είπα πράμα διαφορετικό. Απλά πρόσθεσα και την πίκρα με το που γύρισα και ΄γω. Εν πειράζει... Θα περάσει και αυτό... Υπομονή. Μόνο αυτό έμεινε...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home