Πέμπτη, Αυγούστου 10, 2006

1+1

Ουφ!!! Ηρέμησα εχθές.... Έφυγα από την δουλειά κάπως νωρίς. Δεν την πάλευα άλλο. Πήγα σπίτι, στην μια το μεσημέρι, κοιμήθηκα, χάζευα το tv, άκουσα μουσική, και έφυγα σήμερα το πρωϊ, με ένα διάλειμα το βραδάκι. Πιο ήρεμος. Πιο cool. ...De Puta Madre!!!
Το χρειαζόμουν αυτό. Για όσους ανησύχησαν, δεν θα πρέπε. Τους ευχαριστώ πολύ. Ηρέμησα. Κρίση ήταν και πέρασε. Houston! We don't have any problem.

1+1. Και δεν βλέπω την ώρα να φύγω. Οι δουλειές που πρέπει να κάνω:
1) να φτιάξω το σπίτι
2) να πω στον σπιτονοικοκύρη μου ότι 15/09 τον πούλο. Πέρνω το κουβαδάκι μου και πάω σε άλλη παραλία.
3) να δω την γιατρό μου
4) να φτιάξω το γραφείο μου. Μέσα στην ακαταστασία είναι.
5) να φτιάξω τα πράγματα μου
6)
7)
8)
9)
10) να συμπληρώσω τα παραπάνω κενά. Όλο και κάτι θα ξεχάσω.

άλεο, άλεο

1 Comments:

At 12:33 π.μ., Blogger Nathalie said...

Kι εγώ πρέπει να φτιάξω το δωμάτιό μου..Ότι θα το θυμόμουνα αυτό διαβάζοντας μπλογκ..Δεν το περίμενα!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home